Witamy na Platformie Zakupowej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.



Informacja dla użytkowników zewnętrznych

1. Rejestracja dostawców.

Przewidywany czas oczekiwania na akceptację złożonego formularza rejestracyjnego wynosi ok. 24h w dni robocze

2. Zmiany haseł i odblokowania kont po błędnych próbach logowania.

Potrzebę taką należy zgłaszać wysyłając wiadomość e-mail na adres: nowe_zakupy@plk-sa.pl lub malgorzata.piotrowska@plk-sa.pl z podaniem loginu, imienia i nazwiska użytkownika

3. Zgłoszenia dotyczące problemu z obsługą Platformy oraz propozycje zmian należy zgłaszać wysyłając mail adres: nowe_zakupy@plk-sa.pl

Informacja dla pracowników PKP PLK S.A.

1. Zmiany haseł i odblokowania kont po błędnych próbach logowania.

Potrzebę taką należy zgłaszać na Help Desk wysyłając wiadomość e-mail ze swojego konta służbowego – imiennego na adres: pomoc@plk-sa.pl lub dzwoniąc pod nr tel. (22) 47-33-444 oraz 32) 719-32-32.

2. Zakładania kont, nadawania/modyfikacji/odbierania uprawnień.

Wniosek o nadanie/modyfikację/odebranie uprawnień należy składać w sekretariacie Biura Informatyki lub w aplikacji IPZ (Incydenty, Problemy, Zmiany wybierając obszar Role i uprawnienia – Platforma Zakupowa).

3. Zgłoszenia problemu.

Problem należy zgłosić na Help Desk wysyłając wiadomość e-mail, wraz z wypełnionym formularzem w programie WORD na adres: pomoc@plk-sa.pl lub dzwoniąc pod nr tel. (22) 47-33-444 oraz (32) 719-32-32.

4. Propozycje zmian.

Należy zgłaszać do pracownika merytorycznego Centralnego Biura Zamówień - do Pani Małgorzaty Piotrowskiej pod nr tel. (22) 47-324-61 lub adres e-mail malgorzata.piotrowska@plk-sa.pl, a w przypadku jej nieobecności do Pani Moniki Romaniak pod nr tel. (22) 47-328-19 lub adres e-mail monika.romaniak@plk-sa.pl.